close



5SOS真是好符合暑假的團(點頭
She Looks So Perfect這首都已經快半年
聽不膩我真的超愛這首明明是HIGH歌
可是我第一次看歌詞跟MV我哭了
太感動了每個人都不是完美的 這首歌要表達那種無所畏懼的樣子
慘了我又開始胡言亂語 詞窮...
其實還有呢主唱LUKE的聲音太有磁性也深深吸引我
我首次挑戰翻譯就翻了5SOS 如果翻得不好還請求原諒
--
題外話
為什麼我會喜歡5 Seconds Of Summer 契機是?
恩...其實我也忘了
但喜歡上就喜歡上摟(被揍
其實呢好吧我真的忘了
但我很清楚記得我第一次看到LUKE的時候
我跟我朋友說" "Oh! my god,He is my type."
好吧 我承認我有點膚淺但小女生也是有花癡的一天啊
但我不至於會Luke is my boyfriend這種腦殘舉動
LUKE的聲音讓我著迷這點是真的不是外貌引起的!
最後5SOS四位成員都很有才華:)

小米子我的花癡垃圾話請各位大大別在意





5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect

翻譯//阿米

Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-


Simmer down, simmer down
冷靜一下 冷靜一下
They say we're too young now to amount to anything else
他們說我們還太年輕 沒辦法去承諾些什麼
But look around
然而看看四周
We worked too damn hard for this just to give it up now
放棄對如此投入其中的我們實在太難了
If you don't swim, you'll drown
若不奮力一搏 怎麼知道還有什麼可能呢
But don't move, honey
不能逃避 親愛的


You look so perfect standing there
光鮮亮麗完美的你就站在我眼前
In my American Apparel underwear
穿著我的American Apparel內褲
And I know now, that I'm so down
我知道 現在我也已經準備好了
Your lipstick stain is a work of art
即使你的口紅暈染開來也像是件藝術品
I got your name tattooed in an arrow heart
一箭穿心的刺青上刺著你的名字
And I know now, that I'm so down
我知道 現在我也已經準備好了


Hey, hey!
嘿 嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-


Let's get out, let's get out
突破重圍 離開這個地方吧
'Cause this deadbeat town's only here just to keep us down
待在這令人乏味的城鎮 只會拖累我們的步伐
While I was out, I found myself alone just thinking
而當我離開這裡 我發現我能夠獨立思考
If I showed up with a plane ticket
如果我手上有張機票
And a shiny diamond ring with your name on it
和一枚刻上你名字的閃亮鑽戒
Would you wanna run away too?
你願意和我開啟另一段人生嗎?
'Cause all I really want is you
因為我心中唯一的 就只有你


You look so perfect standing there
光鮮亮麗完美的你就站在我眼前
In my American Apparel underwear
穿著我的American Apparel內褲
And I know now, that I'm so down
我知道 現在我也已經準備好了
I made a mixtape straight out of '94
我製作了張94年的混音帶
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
你穿的牛仔褲躺在地上
And I know now, that I'm so down
我知道 現在我也已經準備好了

Hey, hey!
嘿 嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-

You look so perfect standing there
光鮮亮麗完美的你就站在我眼前
In my American Apparel underwear
穿著我的American Apparel內褲
And I know now, that I'm so down
我知道 現在我也已經準備好了
Your lipstick stain is a work of art
即使你的口紅暈染開來也像是件藝術品
I got your name tattooed in an arrow heart
一箭穿心的刺青上刺著你的名字
And I know now, that I'm so down
我知道 現在我也已經準備好了



Hey, hey!
嘿 嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-
Hey, hey, hey, hey
嘿-嘿-嘿-嘿-

You look so perfect standing there
光鮮亮麗完美的你就站在我眼前
In my American Apparel underwear
穿著我的American Apparel內褲
And I know now, that I'm so down (hey)
我知道 現在我也已經準備好了(嘿)
Your lipstick stain is a work of art (hey, hey)
即使你的口紅暈染開來也像是件藝術品(嘿、嘿)
I got your name tattooed in an arrow heart (hey, hey)
一箭穿心的刺青上刺著你的名字(嘿、嘿)
And I know now, that I'm so down (hey, hey)
我知道 現在我也已經準備好了(嘿、嘿)

Hey

arrow
arrow
    全站熱搜

    啊米活在顏料裡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()